reklama

Plyn a brzda

zopár netriedených myšlienok či slovných spojení

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja som plyn

a ty si brzda.

Spoločne kráčame

cestami gýču.

Nevzlietnem, ty si moja brzda.

Chránený snažím sa nemyslieť

na prehry.

Život je gýč, nie sme v tom sami,

podobné príbehy

plnia nám hlavy.

Plnia sa poriadne, manželské poradne.

V prípade ochoty pólov rozmarných.

Plnia sa súdne siene

v rámci regulí rozvodu, reagujú podradne.

A plnia sa príbehmi stránky románov.

V prípade introvertných autorov.

Ja som plyn a ty si brzda,

Ja som voda a ty plameň,

ja sa nehrám a čas trvá,

spáli ma nedbalá nádej. 

Mário Bošanský

Mário Bošanský

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zmenil som prístup k tomuto blogu - ,...ale i tak, je to tu skôr nejaké artterapia, v rámci posttraumatického šoku...a večne predposledného článku. Podľa textov sa to tak nemusí javiť, ale povolaním som poradca. Ako vravieval veľký náčelník Tekumseh: Tí ľudia sa najdlhšie tešia z pokoja a mieru, ktorí sa včas pripravujú na obranu. Tí, ktorí sú odhodlaní brániť sa, kedykoľvek sa im stane krivda...nekandidujem, snažím sa tešiť z toho čo mám i keď iní sa o to nemusia zaujímať a ani to oceniť. Ide o tzv. umelecké diela, ktoré mi robia radosť a ukazujú aj mne, že som na ceste...že sa treba snažiť, bojovať a rásť. Zoznam autorových rubrík:  postraumatický šok

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu