reklama

Keď zomrie lev

..keď zomrie lev a les je celý prázdny. Utíchne kráľov rev a les je celý prázdny. Šťastný je ten, ktorý sa ho bál, keď zomrie lev, pes verí, že bude kráľ. ...Tak nejak to spievala skupina Prúdy. Predchádzajúcim článkom som chcel povedať, že moc, či politika je ako schvátený kôň, keď jej nedáme včas hranice. Nie je t problém koňa, ale jazdca. Čiže za gorilu môžu gorilie deti, čiže my všetci. To je sujet predchádzajúceho článku pred predchádzajúcim článkom. My sme 100% a je pravda, že dávame jednému percentu dôveru, aby konalo za nás...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Kto reprezentuje národ? ˇVždy, tam sociológia nepustí, sa skôr či neskôr hore dostane ten, koho spoločnosť pustí. Možno, keď je šťastie najlepší, inak najschopnejší a najhorší prípad je asi, keď je hore ten, kto je schopný všetkého...Či je niekto vpravo či vľavo, mali by sme sa snažiť, aby hore neboli svine. Svine pri koryte, nažerú sa a silné iných nepustia k žranici...Odbočil som...

Niekde majú Indiru G., inde majú aféru Water Gate, Richarda N., inde majú inú legendu. Koho máme my a čo to o nás hovorí?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...ešte som mal nejakú myšlienku, ale tú hádam inokedy.

Tu je nejaké obrázok...

Obrázok blogu

...z cyklu kreslí celá rodina...

Mário Bošanský

Mário Bošanský

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zmenil som prístup k tomuto blogu - ,...ale i tak, je to tu skôr nejaké artterapia, v rámci posttraumatického šoku...a večne predposledného článku. Podľa textov sa to tak nemusí javiť, ale povolaním som poradca. Ako vravieval veľký náčelník Tekumseh: Tí ľudia sa najdlhšie tešia z pokoja a mieru, ktorí sa včas pripravujú na obranu. Tí, ktorí sú odhodlaní brániť sa, kedykoľvek sa im stane krivda...nekandidujem, snažím sa tešiť z toho čo mám i keď iní sa o to nemusia zaujímať a ani to oceniť. Ide o tzv. umelecké diela, ktoré mi robia radosť a ukazujú aj mne, že som na ceste...že sa treba snažiť, bojovať a rásť. Zoznam autorových rubrík:  postraumatický šok

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu