reklama

Fiska

tieto fotky nie sú z Fínska...Vlastne som chcel povedať, že umenie má vo svojej podstate kričať ku komunite, ktorú vytvára, ku ktorej sa prihovára....keby som teraz nepočúval Rádio Devín . téma prelúdia (prelud) nenapadli by ma asi takéto...chcel som sa skôr peknými fotkami jari pochváliť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Na sieti povrchu hľadáme podstatu,

fičíme, ískame, hľadáme

reprezentácie.

Obrázok blogu

(motív inšpirovaný piesňou Korben Dallas o dne jazera či I. Štrpka. D. Ursíny)

Medvedí cesnak, ďaleko od cesty je tichý

...

ako táto pieseň

Umenie nekričí

Ako táto pieseň

je tichý, nekričí.

...

Chceš sa mi dívať do očí...

vidíš v nich podstatu, dieťa

pláva z rána...

...

Obrázok blogu

Vlastne som chcel povedať, že umenie má vo svojej podstate kričať ku komunite, ktorú vytvára, ku ktorej sa prihovára....keby som teraz nepočúval Rádio Devín . téma prelúdia (prelud) nenapadli by ma asi takéto...chcel som sa skôr peknými fotkami jari pochváliť...

Mário Bošanský

Mário Bošanský

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zmenil som prístup k tomuto blogu - ,...ale i tak, je to tu skôr nejaké artterapia, v rámci posttraumatického šoku...a večne predposledného článku. Podľa textov sa to tak nemusí javiť, ale povolaním som poradca. Ako vravieval veľký náčelník Tekumseh: Tí ľudia sa najdlhšie tešia z pokoja a mieru, ktorí sa včas pripravujú na obranu. Tí, ktorí sú odhodlaní brániť sa, kedykoľvek sa im stane krivda...nekandidujem, snažím sa tešiť z toho čo mám i keď iní sa o to nemusia zaujímať a ani to oceniť. Ide o tzv. umelecké diela, ktoré mi robia radosť a ukazujú aj mne, že som na ceste...že sa treba snažiť, bojovať a rásť. Zoznam autorových rubrík:  postraumatický šok

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu