reklama

Esprit 2013

dakujem za pozvanie na ten Esprit,...som si sprijemnil nakoniec celkom uspesny mesiac...bol to dobry narez, tretia kapela znela miestami ako YES....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mam zatial len dve fotky, ktore som tu nasiel ku komentaru

Cenu s prvkami zlata vyrobila Gordona Turuk...a je z ineho materialu ako to moje...

inspirativne znel i klavir i narez dychovej sekcie, pripominalomiestami Madness

a tretia kapela, ako hovorim spickovy artrock posplietany modernym vkusnym aranzmanom v jazzovych farbach a moznostiach...a bol to vykon...motivacia bola:-)

Obrázok blogu

cely vecer som pozeral na tu cenu, rozmyslal, ze mi v niecom toto moje dielko pripomina, to sa zhodou okolnosti tiez honosi s nazvom "hudba", kedze som jednemu hudobnikovi, v case tej tvorby predaval zahradu... ma inspiroval...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

....teraz je to este viac prerobene, take stihlejsie, krehkejsie, len ine foto momentalne nemam...a v oci z hudby...ci foto lepsim uhlom nemam, podobny tomu co tam bezalo cely vecer....

Obrázok blogu

mame dobrych hudobnikov, myslim, ze ich potesilo, ze ziva nahravka ide do sveta prostrednictvom rozhladu, medzinarodnej siete vysielatelov...dobry napad vysielatelov...rozhlasakov...

Obrázok blogu

.a pridem domov a zistujem, ze nejaka pani pred piatimi dnami prejavila zaujem o vyrobu indianskeho totemu, pre mna vystizna tema...

Mário Bošanský

Mário Bošanský

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zmenil som prístup k tomuto blogu - ,...ale i tak, je to tu skôr nejaké artterapia, v rámci posttraumatického šoku...a večne predposledného článku. Podľa textov sa to tak nemusí javiť, ale povolaním som poradca. Ako vravieval veľký náčelník Tekumseh: Tí ľudia sa najdlhšie tešia z pokoja a mieru, ktorí sa včas pripravujú na obranu. Tí, ktorí sú odhodlaní brániť sa, kedykoľvek sa im stane krivda...nekandidujem, snažím sa tešiť z toho čo mám i keď iní sa o to nemusia zaujímať a ani to oceniť. Ide o tzv. umelecké diela, ktoré mi robia radosť a ukazujú aj mne, že som na ceste...že sa treba snažiť, bojovať a rásť. Zoznam autorových rubrík:  postraumatický šok

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu