reklama

Devín Bratislava

Skončil som premiérovo 596 a bol rád, že som to celkom v pohode dobehol...ale, aj tak v SNG som bol prvý bežec dňa...:-) viac foto a dojmov...nižšie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

reklamná fotka, nápoj od FLP, s aloe, pijú vraj i olympijonici...mozem odporucit, sprostredkovat...a v pozadi uverova revolucia...viac v kancelarii v Ovsisti, ak vas to zaujima..jedna splatka k Vianociam odpustena...celkom fajn, nie...?:-)

Obrázok blogu

Najviac ma zaujalo, že nefungoval dobre rádio, nedalo sa naladiť FM rádio. Počúval som walkman a nepočul dýchanie a tak som mal asi problem s tempom. Prvá pesnička Baroko od Mullera a potom ma dojala pesnicka pre Doda, Tublatanka, a za nou po valasky od zeme...silna chvila, kedze beham vlastne pre toho krstneho, ktory dopadol tvrdo...jedna pesnicka tiez o dopade a druha, o vyskoku...kto vyskoc, bude chlap...aj ja by som vyskočil...ale som sa zatočil...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Podobne som vcera nafotil vlese, toto je impresionizmus v SNG...dalej bude i srnka z lesa, nie zo SNG...

Obrázok blogu

kriza bola pri hoteli Kempinski a tam zacal mi hrat do sluchadiel L. Beethoven...to bolo fajn...

Obrázok blogu

nakoniec v cieli hal zas Muller Baroko...a ja som hladal nejaky napoj od organizatorov...lebo finis mi zobral dych:-)

ale teda v SNG som skoncil na prvom mieste...bola tam i gotika izaujimave texty edukativne...

Obrázok blogu

a insiprovany som nakreslil predposledne...

Obrázok blogu

bo nie sme barbari ale narodovci...a skutocnost vidno, ked chceme vidiet...umenie je take nazvazenie...

Mário Bošanský

Mário Bošanský

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zmenil som prístup k tomuto blogu - ,...ale i tak, je to tu skôr nejaké artterapia, v rámci posttraumatického šoku...a večne predposledného článku. Podľa textov sa to tak nemusí javiť, ale povolaním som poradca. Ako vravieval veľký náčelník Tekumseh: Tí ľudia sa najdlhšie tešia z pokoja a mieru, ktorí sa včas pripravujú na obranu. Tí, ktorí sú odhodlaní brániť sa, kedykoľvek sa im stane krivda...nekandidujem, snažím sa tešiť z toho čo mám i keď iní sa o to nemusia zaujímať a ani to oceniť. Ide o tzv. umelecké diela, ktoré mi robia radosť a ukazujú aj mne, že som na ceste...že sa treba snažiť, bojovať a rásť. Zoznam autorových rubrík:  postraumatický šok

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu